Reklamační řád

I. Základní ustanovení
Tento reklamační řád je závazným ustanovením a shrnuje vzájemný obchodní vztah, podmínky, pravidla, práva a povinnosti mezi Vámi jakožto nakupujícím zákazníkem (dále jen Kupující) a provozovatelem internetového obchodu ihaha.cz (dále jen Prodávající). Provozovatelem internetového obchodu je Ranč Sluníčko s.r.o., Bučovice 20, 259 01 Votice, Česká republika, IČ: 26430851, DIČ: CZ26430851
Závazným se pro obě strany stává okamžikem uzavření kupní smlouvy (datum přijetí objednávky Kupujícího Prodávajícím).

II. Zjevné vady při převzetí zboží
Vykazuje-li zboží při přebírání od České pošty zjevné vady, tedy zejména porušený obal, je Kupující oprávněn zásilku nepřevzít. V takovém případě Kupující sepíše se zaměstnancem České pošty protokol o poškození zásilky. Nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění ze strany Prodávajícího nebo na vrácení kupní ceny tak zůstává nedotčený a záleží na jeho volbě, zda si nechá poslat zboží znovu nebo si nechá vrátit peníze.
V případě, že Kupující zásilku od České pošty převezme a zjistí zjevné vady po rozbalení zásilky (neúplnost zásilky, mechanické vady), je povinen neprodleně, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zásilky, toto písemně oznámit Prodejci.
Za vadu nelze považovat změny barev - zkreslení barev, ke kterému může dojít v průběhu fotografování různou intenzitou osvětlení, při úpravě fotografie, popř. jiným způsobem.
Kupující si je dále vědom toho, že kupuje použitý textil, který byl nošený a může tedy vykazovat různý stupeň opotřebení. Toto opotřebení nemůže být ze zákona reklamováno.

III. Vrácení zboží bez udání důvodů
Podle zákona 367/2000 Sb. má Kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodů. Pozor, toto ustanovení platí pro Kupujícího, který nenakupuje na IČ. Zboží musí být vráceno na adresu Prodávajícího jako obyčejný balík. Zásilky vrácené formou dobírky nebudou přijaty. Zboží včetně originálního obalu musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, nepoužito, včetně všech dokladů, návodů, záručních listů, visaček apod., schopno další distribuce. Součástí vrácené zásilky musí být kopie dokladu o koupi v našem obchodě - faktura. Na základě takto vráceného zboží budou Prodávajícím neprodleně vráceny i peníze za objednané zboží, a to ve výši částky, za kterou bylo zboží koupeno (to je cena zboží bez nákladů na dopravu). V případě nedodržení výše uvedených podmínek nebude Prodávající akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady Kupujícího zpět.
Na vrácení zboží je nutné předem upozornit e-mailem Prodávajícího a to ve znění "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR číslo (číslo faktury) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo (vaše číslo účtu). Datum a podpis"

IV. Délka záruční doby
Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží Kupujícímu.

V. Místo uplatňování reklamace
Reklamace vady se uplatňuje vždy v sídle Prodávajícího. Pokud se Kupující rozhodne reklamované zboží na adresu sídla Prodávajícího zaslat, ve vlastním zájmu si vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly.

VI. Způsob při uplatňování reklamace
Reklamace zboží probíhá v souladu s předpisy platnými na území České republiky. V případě, že zboží neodpovídá Vašim představám nebo velikosti, můžete ho dle výše uvedených podmínek do 14 dnů od jeho zakoupení bez uvedení důvodu vrátit.

VII. Neoprávněná reklamace, zánik nároku na reklamaci
Pokud byla reklamace neoprávněná, Kupující je povinen uhradit Prodávajícímu náklady jemu vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací.
Nárok na reklamaci zaniká při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají podmínkám uvedených v dokumentaci (mezi dokumentaci se počítají i upozornění na originálním obalu k výrobku) ke zboží, nešetrným, nadměrným či neodborným zacházením, zásahem vyšší moci.

VIII. Kontakt pro reklamaci
K vyřizování reklamace používejte tento kontakt:
Ranč Sluníčko s.r.o.
(obchůdek IHAHA)
Bučovice 20
259 01 Votice
Česká republika
telefon: +420 608 222 133, +420 317 721 621
e-mail: reklamace@ihaha.cz